Η περιγραφή της Βίβλου για το μέγεθος του ουρανού είναι απόλυτα σύμφωνη με τις νέες ανακαλύψεις. Μπορεί βέβαια η περιγραφή της Βίβλου να μην περιλαμβάνει αριθμητικά δεδομένα, ωστόσο το περίγραμμα της δημιουργίας του ουρανού είναι απόλυτα σύμφωνο με τις ανακαλύψεις του 21ου αιώνα. Και όχι μόνον αυτό.
Η περιγραφή της Βίβλου επεκτείνεται και πέραν των φυσικών και μετρήσιμων διαστάσεων, όπως συμβαίνει και στην πραγματικότητα. Δεν εξαντλείται δηλαδή η Βίβλος στις μετρήσιμες διαστάσεις – άλλωστε αυτό θα ήταν ανώφελο για μια διαδρομή χιλιάδων χρόνων από τότε που γράφηκαν τα κείμενα αυτά, αλλά επεκτείνεται και σε άλλες διαστάσεις, πέραν του ουρανού τον οποίο προσπαθούμε να εξερευνήσουμε χωρίς οριστικό αποτέλεσμα μέχρι σήμερα.
Και αυτό ακριβώς είναι που δίνει την ελπίδα και την αισιοδοξία, ότι δηλαδή ο δημιουργός δεν δημιούργησε μόνον το ορατό και μετρήσιμο σύμπαν, τον ουρανό όπως τον περιγράφει πολύ παραστατικά η Βίβλος, αλλά τα δημιουργήματά του είναι πολύ επέκεινα του ανεξερεύνητου φυσικού ουρανού. Αυτό σημαίνει ότι τα μηχανήματα που χρησιμοποιούμε για τις μετρήσεις και εξερευνήσεις του φυσικού σύμπαντος, δεν επαρκούν για την επέκεινα του ορατού φυσικού κόσμου εξερεύνηση.
Δηλαδή, απαιτούνται άλλα εφόδια και άλλες μέθοδοι για την επέκεινα του φυσικού κόσμου εξερεύνηση και αυτό ακριβώς ήλθε να εξηγήσει πρώτος ο Χριστός. Ο ίδιος δεν απέκλεισε και δεν υποβάθμισε την αξία και την σημασία του φυσικού κόσμου μέσα στον οποίο διάγουμε την καθημερινότητα, αλλά προσπάθησε να υποδείξει και να εξηγήσει και τους νόμους που ισχύουν για την εξερεύνηση και κατανόηση πέραν του φυσικού και μετρήσιμου κόσμου και τελικά την γνωριμία με τον ίδιο τον δημιουργό.
Διότι η ελπίδα δεν αφορά μόνον την επίλυση των καθημερινών μου προβλημάτων. Η ελπίδα επεκτείνεται και πέραν αυτών. Διότι είναι γνωστό ότι όταν ικανοποιηθούν οι καθημερινές μας επιθυμίες χωρίς βαθύτερες αναζητήσεις, τότε οδηγούμαστε σε λανθασμένες υπερβολές και επιθυμίες που φέρνουν κατά κανόνα τον όλεθρο. Αντίθετα, η επέκεινα του φυσικού και μετρήσιμου κόσμου αναζήτηση, όχι μόνον οδηγεί στην αναζήτηση και γνωριμία με τον ίδιο τον δημιουργό και τον ίδιο τον Χριστό, αλλά ανοίγει νέους ορίζοντες ενδιαφερόντων στην απλή καθημερινότητα μας.
Η πίστη δηλαδή που συνέστησε ο Χριστός να καλλιεργήσουμε, δεν είναι εφόδιο που επιλύει με επιτυχία μόνον τα ζητήματα της καθημερινότητας, αλλά μεταφέρει την μελλοντική πραγματικότητα στο σήμερα, στην πρόγευση του σήμερα, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ψυχολογική και νοητική μας εξέλιξη.